Comochoconto – Pablo Hasél – Ula Liberdade de Expressom

Descarregar em ogg clicando cá

Descarregar em mp3 clicando acolá

Olá a todas , benvidas a um novo programa de Comochoconto, hoje tenho raiba, hoje tenho inquina e mesmo odio, antontem soubem da detençom e posta a disposiçom judicial na Audiência Nazional, a herdeira do fascista Tribunal da Orde Publica (TOP) do músico letrista e compositor rapeiro Pablo Hasel, quem já sonou algumha vez neste programa, detiverom-no na rua e culpabilizam-lhe colgar videos no youtube com as suas cançons reinvidicativas de apoio a presos políticos e as suas crítcas à realeza juancarlista, também fidel herdeiro do dictador Francisco Franco.

Na rede saltou a notícia e numerosas vozes espalharom a notícia reclamando a sua imediata libertaçom e reclamando o direito à liberdade de expressom, um mais dos direitos humanos que o Estado espanhol tem hipocritamente assinado e que incumpre a cótio nesta falsa democracía continuista da dictadura franquista. Além pediam DEFUNDIR AO MÁXIMO A NOTÍCIA POR TODOS OS MÉDIOS, e isso é o que fago, Comochoconto.

Além dou conta doutros casos similares como o do cantautor anarquista cordobés El Petas y Birras, da parelha rapeira “Los Chikos del Maiz”, ou dumha compa ex-membro desta rádio encirrada 62 horas por simples pintadas ou os casos das solidárias galegas com as pessoas presas.

Este programa foi emitido ao vivo às 19 horas da quinta feira (joves) 6 de outubro de 2011. Na altura ainda nom se fugeram públicas as mágnificas e aclaratórias palavras do Pablo ao jornal digital “La República” tra-la sua detençom e posta em liberdade que saiu reflexada em numerosos medios alternativos. Podedes lê-la à íntegra em castelhano clicando cá

Também animar-vos a assinar pola sua total libertaçom acolá

Soarom neste programa:

01 – Vinicius e Toquinho – Aquarela

02- Pablo Hasel – Democracia su puta madre

03 – Perdro Faura – Carabanchel

04 – Pablo Hasél – Libertad Presos Politicos

05 – Ismael Serrano – Ana

06 – Los Chikos del Maiz – Spain is different

07 – El Petas y Birras – Track12

08 – Furnier – Nos vemos en la carcel (Live)

Fundo músical .- Jean-Luc Godard – Film Music

Textos extraidos dentroutros:

cincuentaytresdias.blogspot.com

haselpablo.blogspot.com

gara.net

abordaxerevista.blogspot.com

versosperfectos.com

elpetasybirras.blogspot.com

ceivar.org

Música extraida de:

hhdirecto.net

goear.com

theburningbrain.blogspot.com