Crónica da inauguraçom do estúdio no CSA do Sar. Adiamos a emissom on-line

Denantes que nada desculpas por nom ter podido cumprimentar nossas perspectivas de ter todo a ponto para que ontem día 17 ás 17 hs começaramos nossa emissom via streeming. Assim que se fuches das que desde ontem estivestes fuchicando na nossa web no nosso novo apartado da coluna direita “Emissom ao vivo” para tratar de escutar-nos sem consegui-lo, que saibas que o erro está em nós, no ponto de partida, dado que pese a estar até o último momento tratando de conseguir emitir, nom fomos quem por causas que nos superarom e que nom entravam nos nossos planos previstos, dado que o servidor do streeming nom nos valeu como tal e tivemos que optar por adiar o começo da emissom até novo avisso, que será anunciado nesta mesma página web e mais na nossa conta de feisbuk. Para ser sinceiras na kalimera já estamos afeitas a que nos passem estes imprevistos com o que no-lo tomamos com acalma e para ser a priem ira vez que nos enfrontavamos ao reto de emitir via internet, ia ser muito que nos saira a primeira.

Mas além disso as kalimeras todas concordamos em valorar que foi umha data memorável, digna de ficar entre os grandes momentos desta rádio livre que já vai polos 25 anos de existência. A grande assintência de gente com ganhas de conhece-lo estúdio e a multitude de propostas de programa (há mais de 20 programas previstos para nossa grelha) demonstram o acertado das nossas últimas ubicaçons compartilhando espaço num centro social como bem a ser agora a Casa do Peixe.

E aproveitamos para dar parabens a toda essa gente do CS do Sar que estivo ajundando a fazer realidade o nosso novo estúdio e é um gosto estar a participar nos atos programados no seu III aniversário na Romaria do Peixe que continua até o vindouro domingo; além agradecer acá as fotos da jornada de ontem que acompanham esta entrada (autoria de Anxo do CSA do Sar) e que reflejam o bo ambiente criado durante a tarde de ontem (ver álbum acá na nossa página de feisbuk)

Dado a boa assistência e a nula emissom (tampouco fumos quem de ter colocada o emissor e a antena da Fm num sítio alto de Compos); optamos por reconduzir as atividades previstas (além de emitir, fazer cunhas, dar voz as asssitentes,…) e explicar numha charla o que é A Kalimera como rádio livre e depois figemos grupinhos para ir entrando no estúdio e explicar-lhes como fedelhar nos aparatos para emitir e gravar os programas.

E já quando se passaram todas e estavamos por rematar a jornada, apareceram nossos especialistas de Rego Medialab, vindos desde terras malpicáns que, nom disponhendo de tempo abondo, nom forom quem de solucionar a emissom via streeming e deixamo-lo de momento, um pouco frustradas pero moi animosas porque sabemos que em breves teremos solucionado os problemas técnicos e/ou tecnológicos e começaremos a emissom cargadinhas de programas.

Assim que só fica agradecer a boa disposiçom e bo humor de todas as pessoas que vos passastedes ontem e tamém a todas que quigestedes pero nom puidestedes e as que de boa gana teriades estado pero a distância vo-lo impediu.

Até pronto!!

——————————————————————–
Pdt.- Por certo se há algumha/s pessoa/s com conhecementos abondo sobre debian (linux) e streeming e que more em Compos (ou perto) e que queira botar-nos umha mão na posta a ponto será bem-vinda;só tês que contatar com nós clicando acá. Além seguimos buscando onde poder colocar o emissor e a antena para a emissom via fm, no 107.9 do dial; e se tu tês um sítio que oferecer tampouco duvides em contatar com nós.