FESTA HORTERA 2017 !!! Já temos data e lugar: Sábado 17 junho no CSOA Escárnio ¡¡¡¡

Na Kalimera seguimos trabalhando para começar a nossa emissom regular e índa que até hoje nom fumos quem de ponher o “estrimim” a rular bem e índa que a antena segue sem atopar telhado onde ser instalada (seguimos buscando onde poder colocar o emissor e a antena para a emissom via fm, no 107.9 do dial; e se tu tês um sítio em alto que oferecer nom duvides em contatar com nós clicando acá), acordamos em assembleia ir fazendo programas no nosso estúdio da Casa do Peixe (CS do Sar) ou desde qualquer outro lugar e grava-los e ir colando nesta nossa página os podt-casts respetivos.

E como nom estamos quedas, tamém estamos já argalhando o que vai ser a nossa XXII FESTA HORTERA, que desta volta imos celebra-la em Sábado 17 de junho no CSOA Escárnio e Maldizer e coa problemática do turismo invasivo que padecemos as residentes nesta cidade como leitmotiv da festa.

De momento é tudo quanto imos avançar do que estamos preparando, mas se tendes interés vos recomendamos vissitar esta página de quando em vez. Além podemos desvelar que temos a intençom de incorporar a possibilidade de cantar ao vivo versons de cançons populares, a sumar as apresentaçons em play-back; mas já adiantamos a obriga de achegar-nos a música (tanto se é no nosso já classico formato play-back, quanto seja na novidosa modalidade da versom, para que vos pedimos que quanto menos traizades gravadas as bases).

Seguiremos informando, manter-vos espertas á espera e ide preparando vosso disfarce e vossa atuaçom estelar para nosso novo FESTIVAL da CANÇOM ESPANHOLA i ESTRANGEIRA